جملات تاکیدی مثبت...
نوشته شده توسط : nahal

جملات تاکیدی مثبت...
.
.
: بهتر است جملات تاکیدی خود را به این صورت آغاز کنید
به لطف خدا......
با کمک خدا...
به لطف الهی...
.
_ من سزاوار بهترینها هستم.
_ من در آرامش کامل به سر می برم وهمواره روحیه ای شاد و لبخند به لب دارم.
_ من خودم را دوست دارم و به خودم افتخار میکنم.
_ سراسر وجودم غرق در شادی و انرژی است.
_ من ایده های بزرگی در سر دارم و آنها را به واقعیت تبدیل می کنم.
_ من انسانی خلاق و باهوش هستم.
_ روز به روز اعتماد به نفس من بیشتر و بیشتر میشه.
_ سعادت و سلامت و برکت خداوندی در زندگی من جاریست.
_ من به خود درونیم اعتماد دارم و معتقدم که مرا به راه درست هدایت میکند.
_ زمان برای من سرشار است از اعجاز و اندیشه های الهام بخش.
_ خداوند پشتیبان من است.
_ خداوند روزی رسان هر روز من است.
_ کامیابی تقدیر الهی من است.
_ من روز به روز به خوشبختی نزدیک تر می شوم.
_ تجربه های زندگی مرا به سوی موفقیت های بزرگ هدایت می کند.
_ من به آینده زیبایی که در انتظارم است ، ایمان دارم.
_ من ذهن خود را از بند گذشته ها رها می سازم.
_ وزن من تحت کنترل خودم است.
_ درهای موفقیت یکی پس از دیگری به روی من باز میشوند.
_درون من و اطراف من پر از زیباییهاست.
_ عشق خداوندی در درون من جاریست





:: بازدید از این مطلب : 947
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: